12 Mart 2012 Pazartesi

"hiçbir şey hakkında".

Şu soğuk sevimsiz pazartesi gününde, "haftanın blogu" olmanın verdiği mutluluğu yaşıyorum :)
Teşekkürler Mia-Posta...
"Haftanın Blogu"
Hiçbir şey hakkında
12-03-2012
junk_mail.jpg
Oku oku "adam" ol dediler, büyüdüm, okudum ama ben "adam" olmayacağım diyor Nelin Dükkancı. Genel algının dışına çıkan tiyatro oyunlarını tanıtıyor bazen. Bazen de kafasına estiği gibi takılıyor. Şiir, gezip gördükleri ya da düşündüklerini yazıyor. "Zaman geçmiş. Junk Mail artık neredeyse iki yaşında. İnsanlar soruyor ne üzerine yazıyorsun diye. Net bir cevabım yok açıkçası. Sadece dilediğimce, özgürce, içimden gelen "hissiyatları" paylaşmaya çalışıyorum. Arada beni etkileyen müzik, film veya görmüş olduğum bir gösteri, etkinlik vb. üzerine de bir şeyler karalıyorum. Tek bir kişi bile olsa, yazdıklarımın birileri tarafından okunduğunu bilmek işin en keyif verici kısmı. Aslında, Junk Mail bir tepki olarak doğdu. Günümüzde o kadar çok film çekiliyor, dizi yapılıyor, kitap basılıyor, ilginç isimli dergiler çıkıyor bir de zaten internet aracılığıyla birçok bilgiye ulaşılabiliyor. Mesele, dünya bir göstergeler bütününden oluşuyorsa ve bu göstergelerin her birinin bir anlamı varsa, fakat artık birikim değil yığın haline gelen bilgilerden bahsediyorsak, o zaman pekala "hiçbir şey hakkında" olur her şey. " Kafayı doldurmak için önce herkesi bir kenara bırakıp kafayı boşaltmak lazım. Buyurun Nelin'in Junk Mail'e.


Haberin kaynağı: http://www.mia-posta.com/haftanin_blogu/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder