18 Ekim 2011 Salı

Öz.

Az sonra, çok az bir zaman sonra kendime dair çok kişisel ve özel ve de bir o kadar da enteresan bir bilgi paylaşacağım.

Bir kaç dakika önce annemden aldığım bir bilgiye göre bu dünyaya ters pozisyonda gelmeyi tercih etmişim. Yani bir bebeğin "normal" olarak ilk önce başı çıkması gerekirken, tam tersine popusun görülmesi olarak da ifade edebilirim herhalde. Popodan doğru doğmuşum kısacası. (Bu arada insanları imgelem gücü kendine özgüdür, o yüzden bir şey demiyorum!).

Bir an düşündüm, aslında bu kadar ileri bir gerçek keşfetmeyi istemiyordum... Neden mi? Özüme dair çok garip bir bilgi bu. Bu "hareketim" karakterimin de nasıl olacağının işaretini vermiş aslında. (Bu güne kadar annem beni "herkes mersin'e,sen tersine" diye azarladı.)

Yalnız, belirtemeden de geçemeyeceğim, şu an çocukluğuma da hafif bir iniş yapmışım fark etmeden.

Bir daha düşündüm de baya gülüyorum şu an.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder